mandag den 8. oktober 2007

vægt

Vægt er noget underligt noget. De fleste har for mange kilo og kæmper, jeg har for lidt kilo og kæmper den modsatte vej.

Jeg har tabt mig en del i august og har svært ved at få dem på igen, selvom jegspiser alt det man ikke skal, kager, chips, chokolade, cola...you name it.

Jeg går ikke så tit på vægten og regnede faktisk med at jeg havde taget det tabte på, efter jeg er begyndt at sove bedre og spise regelmæssigt igen. Gik så på vægten i morges, efter en kommentar fra en pædagog i fritidshjemmet om at nu nåtte jeg ikke tabe mere og efter Gitte's = Kvittevit's kostforedrag om opvaskevand mm i busturen, den står på nøjagtig det samme.

Irriterende, Linda har lovet mig et par kilo, men kunne de så ikke bare sætte sig på barmen, det er altid der de ryger først og når de kommer på sætter de sig på bagdelen....

Ingen kommentarer: