mandag den 22. oktober 2007

Forbindelse røg igen...

Oscar havde fået lov til at spille gratisspil her til aften, selvom jeg skulle finde ud af hvordan jeg kommer til Slagelse i morgen til samtale og hvad det egentligt var for et job jeg havde søgt. Men det kunne jeg jo bare gøre senere, no problem.

Men forbindelsen til nettet røg, så er man altså bare på den. 2. gang på 1½ uge og det er selvfølgelig uden for hothjæpens åbningstid. Så var gode råd dyre, men tak for hjælpen Jette, hun fandet det hele, printede og leverede.... super service.

Hvor er det irriterende at man bliver afhængig af at nettet virker, hvad gjorde man før i tiden? En tyk køreplan og krakbøger i alskens udgaver, samt utallige udklip fra aviser, ja, jeg er netafhængig?

Men nu virker det igen, så længe det vare 7-9-13, jeg har fået tjekket jobannoncen og jo, det lyder som et job jeg gerne vil have.

I morgen skal jeg skifte simkort i min telefon i følge telefonselskabet, og lur mig om ikke noget går galt, udover nettet har jeg svært ved at undvære min mobil, det skal bare virke, det er det jeg betaler for. For jeg lost når det ikke gør...Hvornår var det lige jeg blev så afhængig? Det er vist sket gradvist over de sidste mange år.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det var så lidt søde...Jeg krydser ALT hvad der kan krydses for at samtalen går godt.
Men et lille bitte sted i min mave, håber jeg ikke at du er interesseret, for så flytter du langt væk, og det kan jeg ikke li' at tænke på :(
Stort knus

Annette sagde ...

Jeg ved ikke hvad det bliver til, jeg er fuldstændig tom inden i mht til det lige nu, så jeg er ikke nået et skridt videre, men jeg ved at det vil være mærkeligt ikke lige at kunne smutte forbi om aftenen eller på en fridag. Det vil jeg savne rigtig meget