torsdag den 25. oktober 2007

Nye muligheder...

Efter en hård dag, møde hele eftermiddagen, er jeg temmelig bustet. Så jeg får ikke scrappet i aften. På arbejdet ser det ikke for lyst ud, vi skal sikkert flytte til Virum midt i januar og sidde i en ikke optimal og midlertidig løsning i op til et år.

Da jeg var på vej op af trappen herhjemme ca 17.15 stod Jesper og ventede med en dame i telefone, der ville tale med mig.

Et større dansk revisionsfirma, som jeg for lang tid siden sendte en ansøgning, vil gerne have mig til samtale. Hun var nystartet chef i den afdeling, der tager ud til kunder og bogfører, så vi skal tales ved om 2 uger, når hun har fundet sin plads og fundet ud af deres behov og jeg lige kunne nå at tænke det igennem. Hun var ked af , at ingen havde svaret på min ansøgning noget før og ville hellere ringe end at skrive et brev, så det blev lige ½ times snak.

Jeg vil maile til hende i weekenden, det lød som et job jeg rigtig godt kunne tænke mig og rigeligt med udfordringer, samtidig er det ikke et dårligt sted at få foden indenfor. Et vidensmekka uden lige....

P.S. Det er i Slagelse, så Mullerup Strandvej kalder....... Der har vi set et andet drømmehus, der er billigere og har en pænere tilstandsrapport end Morten Korch-huset. Pudsigt nok har Svigermor lært at svømme på stranden det ligger ved og cyklet op og ned ad vejen.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hvor lyder det spændende søde!!
...og det lyder også som en god leder, der kan finde ud af at opsøge de rette mennesker ;)
Vi krydser fingre...
Knus til dig

Anonym sagde ...

hun var så rar at snakke med