mandag den 29. oktober 2007

Hvilken start på en mandag...

Så det blev det mandag, og Jesper skulle starte på arbejde igen i morges. En lidt fortravlet morgen, vi havde jo lige vænnet os til at vi ikke alle sammen skulle afsted. Så regnede det selvfølgelig, og hvor var det nu lige Oscars regnbukser var? Nå, Oscar kom afsted til skole og Jesper og jeg kørte ned med Mollie, hun er en selvstændig lille dame, mi sel, så det tager sin tid, specielt da hun ikke kunne få den ene sutsko på, Mia og Mollie har de samme, og de var lige blevet parret forkert, så den hun prøvede at få på var adskillige numre for lille. Så gik det afsted til HElsingør med Jesper og så til Humlebæk, jeg nåede at være på arbejde præcis 1 time, før de ringede fra vuggestuen, snotten væltede ud af Mollie og de kunne ikke bruge tiden på at tørre næse hele tiden.

Da jeg hentede Mollie opdagede jeg at hendes spritnye støvler til 500 kr var gået i stykker, tjekkede at jeg havde kvitteringen i pungen og så afsted til HElsingør, møg irriterende, de bliver lavet i morgen, da hende der gør det havde fri idag og vinterstøvler i str. 25 er udsolgt. Det var jo en af grundene til at vi købte både overtøj og støvler i september.

Så hen til bilen med Mollie på armen, da de jo beholdte støvlerne...Først var vi dog lige på cafe, og fik en kop kaffe og en isdessert, rigtig hyggeligt, det er så sjældent jeg har gjort det med Mollie, medens Oscar tit har været med.

Nu spekulerer jeg lidt på hvor længe jeg skal holde hende hjemme fra vuggestuen måske hele vinteren, for børn i den alder har vist konstant snotnæse....

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ja, de er godt nok strenge de *gogger* ;o)
Du må nok tage et par måneders orlov, til snotten er væk...de skal jo nødig overanstrenge sig i vuggestuen.
Knus fra
Jette

Annette sagde ...

Jeg tror jeg skal be' om ferie indtil påske!!!