mandag den 29. oktober 2007

Regninger, regninger og atter regninger.

De vælter ind i øjeblikket, og jeg hader det. Først skyhøje telefonregninger, så "husleje" for den 1½ uge Jesper var væk fra os, så til hjælpen, reperation af bilen, ekstra elregning og bilen skal have nye vinterdæk, det går rigtig godt Jeg taper snart brevsprækken og mailen fast.

I går sad vi og gennemgik økonomi, jo færre penge vi har, jo flere ser det ud til vi bruger og jeg aner ikke på hvad, jeg synes ikke vi får noget for dem, jeg hader det...... :-( Men fremover skulle det gerne køre lidt bedre....

Det koster altså, når man har været lidt sløv med madlavningen, og købt junkfood, snoldet på tanken, det kræver sukker at undgå en vinterdepression, jeg burde ikke være i farezonen med alt det jeg har spist osv.

2 kommentarer:

Michael sagde ...

Min bank har følgende kloge ord i et af deres mødelokaler:
--
Det er ikke svært at beregne sine udgifter. Man skal bare tage sine indtægter og lægge 10 procent på” (Bing Crosby).
--

Ind i mellem er jeg lige ved at give dem ret *S*

Annette sagde ...

Det kunne være jeg skal fortælle bankrådgiveren dette, skal til møde med hende i dsg.