fredag den 5. oktober 2007

Convention, igen

Så er der convention igen, jubiiii, jeg meldte mig til i marts måned og har glædet mig i ½ år. Havde bare lige glemt hvor tidligt man skal op, toget 6.03 på Espergærde st., det er tidligt på en fridag. Men som de sidste gange, så går det nok, jeg har efterhånden lært at overleve på lidt søvn. Det er jo smadder fedt, når man først er der.

Skal på kursus i kreativ håndskrift, det er jeg lidt spændt på......

Jeg glæder mig til at se Linda, Karina og Dorte igen, shoppe, scrappe,d et hele, det er lige til at blive høj af.

Jeg har været rigtig optimistisk og printet masser at billeder ud, Oscars 1. skoledag, Jesper og børnene på stranden i Tyrkiet, Oscar i fodboldtøj og et skønt billede af Mollie også fra Tyrkiet og Jesper og Oscar der spiller Gameboy sammen, puh jeg får travlt, mon jeg når et LO? Jo jeg skal også lave et færdigt af Mollie med nogle skønne billeder Jette har taget på Naturlegepladsen, hvor hun er smurt ind i mudder.

Enten får jeg ikke tid til at shoppe eller også får jeg ikke tid til at scrappe, nå det gider jeg ikke tænke på, bare jeg får en hyggelig dag, så er jeg glad og tilfreds.

Orv, jeg må hellere pakke kufferten med alt papiret og dimserne, ellers får jeg da slet ikke lavet noget.....

Ingen kommentarer: