søndag den 14. oktober 2007

Mit scrappehjørne er færdig indtil jeg finder på mere

En tiltrængt afslappet weekend, det er godt nok lang tid siden jeg har sovet så meget. Jesper tilbød at stå op både lørdag og søndag med børnene, så jeg kunne få hvilet ud, hvilket jeg naturligvis ikke afslog. Lørdag sov jeg til kl 11 og idag blev jeg godt nok vækket 9.40 (aftalen var kl. 10), for vi skulle have sat hylder op både over mit scrappebord og på Oscars værelse og man må kun bore meller 10 og 12.

Jepser var gået i gang med at forberede hullerne, da han opdagede at der ikke var flere rawplugs (hvordan staver man det ord?) og så var gode råd dyre, men Silvan havde heldigvis søndagsåbent, så han stod derude som den første kunde og ventede på at dørene åbnede.

Og så er der ellers blevet boret igennem, dvs. masser af huller og ikke igennem væggen som det ofte er sket. Mit scraphjørne blev færdigt, vasket af og ryddet op, herligt. Der mangler lidt på Oscars værelse, som bliver færdigt i morgen.

Her for en time siden overtog jeg Jespers plads ved computeren, og hvad skete der. Alle mine scrapting væltede lige ned i hovedet på mig, hold op et chok jeg fik. Hylden er så efterfølgende blevet sat lidt bedre fast, men dem der kender Jespers temperament, vil nok være enige med mig i, at det var godt "lortet" ikke faldt ned et par minutter før.......

Vi har virkeligt fået udrettet noget. Fredag gik Jesper amok inde i soveværelset og fik støvsuget under og på sengen, skiftet sengøj og støvsuget bag natbordene, gu' ved om det er derfor jeg har sovet så godt?

Men min mange timers søvn er nok også fordi, det har været tiltrængt efter det psykiske pres, der har været det sidste lange stykke tid, her tænker jeg på efterdønningerne og arbejdet. Jeg kunne mærke, at jeg var ved at bryde sammen, jeg var tæt på ikke at kunne rumme mere....Men efter denne her weekend føler jeg mig styrket.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej søde!
Det lyder somom at den weekend var suveræn på mange områder...skønt!
Knus fra Jette :)

Anonym sagde ...

rigtig skøn