lørdag den 6. oktober 2007

Hjemme fra convention




Min nye tote ! Er den ikke fed, jeg har ønsket mig en så længe og kom så til at købe den idag, der kan bare være rigtig meget i den. Af andre indkøb var papir, blomster, rubons, stempelfarve, 1 die, så jeg fik begrænset mig.











Puha, jeg er træt efter en rigtig skøn dag i kreative scraptøsers selskab. Vi mødtes inde i Dreampapers i morges til fælles bustransport til Ryslinge (Fyn). Bussen var trang og jeg tror ikke lige chaufføren havde taget højde for, hvor meget man skal have med til scrapdag. Men snakken og latteren kørte fra første meter.



Conventionen gik som det plejer, kaffe, ose, shoppe, finde ting frem, shoppe, kursus (kreativ håndskrift), kigge på to stykker papir, frokost, hvor har jeg gjort af limen, ose, shoppe, kaffe, scrappe, shoppe, scrappe, kaffe, scrappe, pakke sammen og så er 9 timer fløjet afsted.



Så gjaldt det om at få logistikken til at passe til busturen hjem, for 13 tøser på convention har mere med hjem end de havde med og er en del fattigere. Det gjorde det ikke bedre at Annette fra Dreampapers kulle have varer med hjem til forretningen, det var trangt, der kunne ikke proppes mere ind i den bus.



Jeg fik lavet 2 lo'er, rigtig gode syntes jeg selv, de bliver uploadet, når jeg har fået lidt søvn, for nu er det snart putte godnat. Kom i seng 2.30 i nat og vækkeuret ringede klokken 5, så den har krævet meget kaffe idag, og nu kan jeg snart ikke se ud af øjnene.



Jeg vandt forøvrigt en præmie til en værdi af 800 kr, den kræver bare at jeg anskaffer en maskine til 3000 kr, så den skal jeg have sat til salg. Jeg havde håbet, at jeg vandt maskinen i stedet, men den er på ubestemt tid, da vi har lidt for mange rigtig dumme udgifter pt. og jeg spare sammen til e alfabet tl quikutz, squeezeren, og jeg har et stort salg af kort i øjeblikket, da så mange stopper på arbejdet, så det nærmer sig.



Ingen kommentarer: