torsdag den 18. oktober 2007

Ny pakke

Jeg fik en pakke fra Annettes papir og stil idag. havde en rabatkupon fra convention jeg hellere måtte bruge. Så jeg har fået flere blomster og brads, vidunderligt.

Når mit abonnement hos Scrapgoods snart udløber, skal jeg prøvet et fra Mosh-posh, prøv lige at tjek deres månedspakker, de ser rigtig fede ud.

Jeg tror jeg har scrapting til resten af livet efterhånden, men der så mange fede ting, der ikke bare er nice to have men have to have.

Jette, skal du ikke snart tage nogle flere billeder? Jette og jeg har et perfekt samarbejde, hun tager billeder, jeg scrapper dem.

Jeg har lagt link ind på butikkerne, så tjek dem lige ud.....og husk scrappartyet d. 16. nov.

Hvis jeg ikke har fået inviteret alle jeg kender, så holder jeg scrapparty d. 16. nov. kl. 19, hvor du kan lave en make-and-take, skriv en mail hvis du har lyst til at komme, det er ikke af ond vilje, hvis jeg har glemt nogen, det er bare fordi hjerne kører lidt i slowmotion og lidt for ofte er på standby

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej søde!
Det er sgi da dig der har det fede kamera ;o)
Jo, vi må finde en dag, hvor vi kan tage nogle gode billeder...
Jeg har jo en hel mappe med naturbilleder og "skæve vinkler", så du siger bare til, hvis du vil kigge.
Knus til dig

Anonym sagde ...

ja, jeg skal til at blive lidt bedre til bare at få taget nogle billeder og huske kameraet når vi tager på tur...