tirsdag den 23. oktober 2007

Mit scraphjørne....

Ville lige vise jer, hvordan det ser ud nu. Hylden sidder fast og jeg fik lige ryddet hurtigt op efter at have lavet mit konkurrencebidrag færdigt. Når jeg er i gang er alle kurvene også igang og bordet er næsten for lille ( bruger gulvet også) og Jesper ryster på hovedet.


Jeg uploader mit 1. konkurrencebidrag, når stemmefristen er udløbet. Jeg blev selv rigtig tilfreds og Jesper satte den sidste blomst på. Den 2. konkurrence er der frist på fredag, så det håber jeg at nå...., har kigget på skitsen og har lidt ideer.



Dette her fik jeg lavet forleden, det er helt samme stil som det af Oscar, da billederne er taget på samme tur til Stranden. Det her er der bare kommet lidt mere dims på, da jeg havde lidt for mange tommelfingre, da jeg lige havde brugt stempelfarve, og det grisser. Så det var mere af nød end af lyst, men jeg blev ok tilfreds med resultatet.






2 kommentarer:

Michael sagde ...

Hvor er det blevet fint..
Nu hvor hylderne bliver oppe, og der er ryddet op *S*

Annette sagde ...

ja ikke? JEg elsker at sidde her