onsdag den 17. oktober 2007

bryllupsdagen, fortsat

Vi fik afleveret 2 børn, der var godt oppe at køre hos moster i går aftes, jeg har ikke hørt endnu hvordan det er gået!!!!

Vi skulle jo ud og spise, men det er altså ikke sådan lige til, når der er efterårsferie i Danmark. Der var helt fyldt på Vivaldi, så vi endte i en restaurant oppe ved torvet, og den var faktisk rigtig god, lækker mad, rødvinen kunne være bedre og god betjening, det var halvdyrt, men vi havde fortjent det og havde en rigtig dejlig aften.

Når man har børn er det lidt underligt, at være ude at spise alene, man er ikke "beskæftiget med " hele tiden at sige "spis nu", "sid stille", redde mælken fra at vælte, men roen, den er skøn.

Kort efter vi havde sat os spillede de Unchained Melody, jeg kan huske 1. gang Jesper sang den for mig, vi havde ikke kendt hinanden særlig længe, siden er den blev lidt af et "symbol" og Jesper havde den selv med til DJ'en til vores bryllup.

Efter middagen lejede vi film, borderline, rigtig god. Vi har aldrig været til at tage i biffen, hellere ligge hjemme på sofaen. Det var simpelthen en perfekt aften.

Tak for i går aftes Jesper, det var dejligt at du ville fejre dagen med mig!.

Lonely rivers flow to the sea,
to the sea
To the open arms of the sea
Lonely rivers sigh, wait for me
Wait for me
I'll be coming home,
wait for me

Oh, my love, my darling
I've hungered for your touch a long lonely time
And time goes by so slowly
And time can do so much
Are you still mine

I need your love
I, oh I need your love
God speed your love to me

Lonely rivers flow to the sea, to the sea
To the open arms of the sea, yeah
Lonely rivers sigh, wait for me
Wait for me
I'll be coming home, wait for me

Oh, my love, my darling
I've hungered, hungered,
for your touch a long lonely time
Time goes by so slowly
And time can do so much
Are you still mine

I need your love
I, oh I need your love
God speed your love to me

Ingen kommentarer: