fredag den 12. oktober 2007

Jagten på lykke...

... så vi i går på vores nye dvd-afspiller. Fantastisk film, som bør ses. Den handler om en far, der bliver alene med sin søn og hans kamp for at gøre det bedste for sønnen. Han kæmper for sine mål i livet, sønnen, job, et sted at bo. I 6 mdr. er han praktikant i et vekselere firma uden løn, dette for at blive til mere en sælger, han må gå fra hus og hjem, overnatte på offentlige toiletter, hjem for hjemløse osv. Men aldrig mister han fokus på at nå sine drømme, få en uddannelse og dermed et job og alligevel har han overskud til at sætte sønnen højest. En rigtig stærk film.

Det skal ingen hemmelighed være, at jeg begyndte at stortude, da sønnen spurgte om det var hans skyld moderen flyttede. Det relaterede lige lidt for meget til et spørgsmål jeg svarede på for 2 mdr siden..... Heldigvis er tingene ændret, nu skal jeg ikke ud og jagte lykken, jeg har den inden for hjemmets 4 vægge og tro mig, jeg vil værne om den.

Jeg beundrede faren i filmen, tænk at rumme det overskud og indeholde den fightervilje!! Men også en film, der ramte lige ind i mit hjerte efter det vi har været igennem

Ingen kommentarer: