fredag den 5. oktober 2007

Stress

Jeg har konstant en snert af en hovedpine for tiden og jeg tror det er stress, og jeg burde nok tage et par fridage. Men min samvittighed over for mine kollegaer og vognmæn tillader det ikke. Vi mangle 3 medarbejdere der er blevet fyret og det kan mærkes, jeg er bagud med meget i øjeblikket og dagen har ikke timer nok.

Samtidig er det hårdt med den uvisse situation, vi ved ikke hvad vi skal lave efter 1-1-08, vi ved ikke om vi har et job osv. og er enormt frustreret over de beslutninger, der bliver taget, hvor jeg er dybt uenig i mange af dem. Jeg kæmper og jeg får sagt min mening til dem der gider lytte og også til dem der ikke gør.... så det kan være min fyreseddel ligger klar til underskrift.

Jeg har været enormt lang tid om at begynde at søge nyt job, det job jeg har er jeg jo ekstemt glad for . JEg holder meget af mine kollegaer og bossen (der er stoppet), vi har det rigtig godt. Men efter 1-1-08 er det jo ikke det job, de kollegaer, samme vogn, hvad nytter det så?

Jeg søger job både i Nordsjælland og Vestsjælland. Nordsjælland giver jo sig selv, men Vestsjælland, ja jeg kan ikke helt slippe tanken om huset, hvis det nu kunne lade sig gøre!!!!!

JEg har været til samtale i forgårs til et job som revisorassistent. Det lyder rigtig godt, selvfølgelig er der fordele og ulemper, men jeg ved ikke om jeg gaber over for meget. Hvis jeg skal ha' jobbet skal jeg i gang min uddannelse igen, og selv om jeg har savnet HAndelshøjskolen kræver det overskud at skulle igang igen og ikke mindst tid og hvad så med familien , veninderne og scrapbooking? Jeg kan selt ikke overskue beslutningen lige nu.

Ingen kommentarer: