tirsdag den 23. oktober 2007

Unchained Melody

dansede børnene og jeg rundt til medens vi lavede spaghetti og pølser, dejlig nem mad. Jeg elsker den sang og oplevelserne bag. Det er lang tid siden jeg har haft fat i cd'en ( en blandet en med filmmelodier), læste så lige at den er fra Ghost. Det vidste jeg egentlig godt, men har aldrig tænkt over det.

Og her er det så tingene går lidt i ring, for jeg elsker også filmen. Sidst jeg så den var Mollie ganske lille, havde endnu ikke noget navn, og jeg sad i venteværelset hos vagtlægen med hende. På skærmen viste de Ghost, passede mig fint, da der ikke er så meget andet at lave på HElsingør Sygehus en lørdag aften. Demi Moore hedder i filmen Molly Jensen, og Jespers ungkarlenavn er Jensen, og herhjemme har man altid hedder Umulius Jensen hvis man har været lidt småhysterisk. Derefter kunne Mollie bare ikke hedde andet end Mollie.

Tingene hænger sammen...... og denne ring blev lige sluttet for mig idag.

Ingen kommentarer: