tirsdag den 23. oktober 2007

En tom fornemmelse...

Jeg var hele vejen i Slagelse idag til jobsamtale. Inden og på vejen dernede var jeg overbevist om, at når jeg trådte ud derfra vidste vi i hvilken retning vores liv ville gå. Enten ville jeg føle, det job må jeg bare ha' eller også sikke en flok klaphatte.

Men jeg har ingen fornemmelse overhovedet.

Det var den korteste samtale jeg i mit liv har været til, max 20 min, de sidste stykker jeg har været til har taget min. 1 time. Samtidig har jeg slet ingen fornemmelse, så jeg føler bare tomhed og det er underligt.

1 kommentar:

Michael sagde ...

Uhh hvor jeg følge dig, specielt det med at mig ikke rigtig har føling med hvordan det egentlig gik....og om det i sig selv er godt...
Jeg ønsker dig alt muligt held og lykke, men må nok krybe til korset melde mig på samme hold som Jette...
..Der er jo også mange muligheder i nordsjællad *S*