mandag den 8. oktober 2007

Jeg har fået tilbudt job....

Jeg har fået tilbudt jobbet som revisorassistent. Jeg skal ned til endnu en samtale hvor jeg vil få kontrakten udleveret, og få at vide hvad lønnen er, nok så væsentligt.

Jeg er jo så lige gået i tænkeboks. For har jeg overskuddet til at færdiggøre min HD? JEg droppede jo ud af HAndelshøjskolen, da Oscar var lille og Jesper fik natarbejde, og nu har vi altså 2 børn. Det skal så siges , at Jesper har ændret sig ekstremt siden Oscar var lille til det bedre, så det skal nok gå, men tiden går jo fra scrapbooking. Jeg ved, at Jesper idag vil støtte mig i min uddanelse og jobvalg uanset hvad jeg vælger. Jeg er i tvivl med uddannelsen, tiden og bliver usikker på om jeg kan stå distancen, selvom jeg efterhånden har bevist at jeg kan hvad jeg vil.....

Jeg vil savne taxabranchen enormt, en fed branche, hvor der er knald på hele tiden, mange gode historier, meget kontakt til vognmænd og kunder, ekstreme gode kollegaer, men Taxa Nordsjælland er jo snart en epoke, der er forbi, så det vil aldrig blive det samme.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej søde!
Jeg er spændt på hvad du vælger mht jobbet.
Du ved at jeg mener at du kan klare ALT hvad du har lyst til, og jeg er ikke i tvivl om at du sagtens kan gøre din uddannelse færdig.
Knus fra Jette ;o)

Michael sagde ...

Hvordan mon dagen bliver, den dag du har taget uddannelsen færdig, mon du føler dig stolt?, klar på at indtage verden med endnu større storm?..

Vil du finde ud af det ?

Mvh
En som heller ikke tvivler på om du kan..