onsdag den 10. oktober 2007

tænke tænke tænke

I dag startede ud som en rigtig møgdag. Orienterede formanden om status på mødet i går, han var chokket og jeg ødelagde vist hans dag...... Så kørte tingene slag i slag, men jeg kørte hjem ved frokost tid, min hjerne kunne simpelthen ikke rumme mere. Jeg kan ikke længere gennemskue hvad der er det rigtige at føre, og det irriterer mig grænseløst.

Så begyndte de mere positive ting at ske, 2 henvendelser om at de vil se mig til samtale....Et i Fredensborg og et i Slagelse. Det er så d. 16. okt og d. 22 okt. Det satte lige gang i en snak om hus og drømme igen, en masse praktisk og Jesper har siddet og kigget på endnu flere huse i det område.

Sidst på eftermiddagen var jeg nede og hente min kontrakt, der er en del fejl i den, og en ting, som jeg ikke lige er klar over om det er en bevidst fejl, vi er så at sige enige om lønnen, men jeg krævede den plus pension, han har skrevet den uden, og det er altså temmelig mange penge skulle jeg hilse at sige. Lidt ærgerligt, for jeg var fast besluttet på at skrive under dernede, hvis vi var enige, hvor jesper endnu engang er lidt klogere og bad mig tage den med hjem til gennemlæsning, heldigt for mig. Så nu er jeg tilbage hvor jeg startede......

Ingen kommentarer: