mandag den 31. december 2007

Godt nytår

Godt Nytår til alle jer der læser med herinde.

Lidt status, her når året går på held, nævnt i tilfældig rækkefølge:

Jesper og jeg har boet officielt sammen i 9 år og været kærester i 9 år og et par måneder.

Jesper droppede livet som selvstændig i jan. 2007 og samtidig slap jeg for mit bijob, som regnskabschef i JFP Håndværkerservice

Oscar startede i 0.A.

Jeg har været sygemeldt i længere tid og fået nyt job.

Jeg har aldrig skrevet så mange ansøgninger og været til så mange samtaler.

Vi har haft krise i vores ægteskab, men erfaret hvad der er vigtigt for os.

Jeg er nyforelsket i min mand.

Jeg har fundet ud af, hvad der er betydningsfuldt i mit liv og hvad der ikke betyder så meget, vælge mine kampe.

Vi har haft en skøn ferie i Tyrkiet.

Vi skylder færre penge væk end da året startede

Jeg har virkelig fået gjort noget ved min hobby, scrapbooking, og været til nogle fede conventions.

Jeg har aldrig brugt så mange penge før på papir, værktøj og dims.

Venskabet med "gamle" venner er genoplivet, hvordan har jeg kunne leve uden jer?

Jeg har fået et langt tættere og fortoligt venskab med veninder og venner.

Jeg har lært enormt meget om mig selv, virkelig kommet i dybden med mine føleleser.

Jeg har lært at stole på min mave og stå ved min holdning.

Jeg har haft de mest værdifulde snakke i mit liv.

Vi har verdensklassebørn.

Jeg er blevet meget bedre til at køre bil og ikke mindst finde vej.

Jeg har oprettet denne blog.

Alt i alt et godt år, bortset for nogle oplevelser jeg gerne havde været foruden, men de har også været til for noget godt......., jeg har et fedt liv, og en familie jeg elsker helt op til himlen.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hej søde!
Jeg har lige siddet med min egen blog, og skrevet lidt. Hvad sker der da jeg kigger forbi din?...vi har valgt at skrive på næsten samme måde! Det siger lidt om os to, så ens, og aligevel så forskellige. Men der er ingen tvivl om at det er det der gør vores venskab så stærkt.
Tak for et *spændende* år ;), jeg glæder mig til et nyt år i dit selskab.
Knus og tanker fra
Jette