fredag den 14. december 2007

Hurra for Visa

Jeg skulle bestille min julegave fra min mor hos scrapshop her til aften, og så var den selvfølgelig udsolgt, hvad gør en klog så....? Googlede lidt og fandt den i Tyskland, og hvad var det så jeg fandt der? Jo, opbevaring til alle mine dies og meget meget billigere, den var på bud. Men jeg endte jo med at komme af med flere penge, for der var jo lige lidt papir jeg måtte ha' med, nu når jeg alligevel skulle betale porto. Jeg har jo næsten ikke noget :-) Men det er noget rigtig lækkert fra Chatterox, som skal bruges til et Lo med Oscar, lidt drenget, og det synes jeg er det sværeste, for det meste er ret tøset. Men det blev også til noget dims med skoleting, så mon ikke det bliver et Lo fra hans første skoledag?


Puha, min bankrådgiver bliver nok glad for mig? Hun har det med at bytte rundt på fortegnene på vores konti, og det er jeg ikke helt glad for, for det er altid til hendes fordel.

Nå, men jeg har fundet en god webshop i Norge, og nu må vi se hvor hurtige de er i Tyskland. Ja, jeg kommer vidt omkring i scrapverdenen, nu er det vist bare på tide jeg får lavet lidt flere LO'er......

Jeg har meldt min månedspakke fra Scrapgoods, USA fra, vil tilmelde Mosh-posh istedet, lidt fornuft er der, jeg kunne jo få dem begge !!!!Men der kommer hende bankrådgiveren ind i billedet igen, fortegnene osv. Men lige nu synes jeg Moshposh ser mere spændende ud, er også lidt billigere, $21 fremfor $34,50, så er der lidt mere til "free-shopping"

Det er altså lidt uhyggeligt, er man først blevet bidt af scrap, så kan man bruge mange penge på papir, værktøj, dimser mv., jeg er næsten helt stoppet med at købe tøj, vil hellere bruge pengene på scrap.

Jeg læste en gang om en undersøgelse, kan ikke huske på hvilken side, om værdien af de scrapting amerikanske kvinder havde, jeg kan heller ikke lige huske beløbet, men det var rigtig mange penge. Jeg overvejede her til aften og prøve, at gøre værdien op, men jeg tør ikke....

Nå, men det er rart at vide, at vi har en opsparing bundet i scrapting og tomme flasker, hvor andre binder deres i aktier og obligationer, sådan er vi jo så forskellige.

Ingen kommentarer: