torsdag den 27. december 2007

Vaskemaskiner...

.....lever deres eget liv (af strømper). Vores har længe kørt på det sidste, blevet ved med at hive vand ind medens den slutcentrifugerede, sagt mærkelige lyde osv., men den slags særheder vender man sig til. Ligesom i et ægteskab, man ved hvad man skal gøre ved det.

Forleden stod den så helt af, hvorfor skete det ved den første vask og ikke efter de 5 jeg havde på lager....? Nå, men Jesper på nettet, fandt en til en rimelig pris i Elgiganten og min længe ønskede tøretumbler ( jeg er lidt træt af turen og emsige kvinder i vaskekælderen her om vinteren).

I dag var jeg så inde på finansieringsordningen, udfylde i en uendelighed, og så i webshoppen, der kan man bare ikke betale med finansieringsordning kan jeg oplyse jer om. Så kunne vi jo ligeså godt køre derind og spare leveringen. Så Jesper fik fat i svoger, hentede trailer og så afsted.... næste, for inden vi kørte ringede vi lige og tjekkede at de var på lager, det var kun tørretumbleren, men papirerne skulle afleveres personligt. Så gik alligevel afsted ud af motorvejen mod gentofte med traileren.

Et kaos på parkeringspladsen, der var mange andre end os, vi startede med mad i IKEA, de har nogle god køboller og billige børnemenuer, der var endnu flere mennesker, men vi fik noget at spise.

I Elgiganten fandt vi hurtigt hvad vi skulle ha', Jesper havde jo gjort forarbejdet. Det var meningen vi skulle ha' tumbleren med, ha' de overskydende penge udbetalt fra kreditten, så de kunne levere. For vaskemaskinen var ca. 1000 kr dyrere i butikken end på nettet, så det kunne jo ikke betale sig. Men den flinke sælger fik vist ondt af os, eller kunde se det fjollede i det, så han matchede prisen og vi får det hele leveret d. 3. januar, da de ikke havde den på lager.

Så vi kørte lige en tur frem og tilbage med trailer til Gentofte, godt så.

Jeg havde håbet at få det med samme, men nu er jeg nødt til at tage en omgang mere i vaskekælderen, puha, er allerede træt ved tanken.

Ingen kommentarer: