torsdag den 27. december 2007

Samlet igen

I går aftes blev den hårde kerne fra svømmeholdet pånær en samlet efter mange år, for nogens vedkommnde 10-15 år, tror jeg.

Kram til alle, og snakken gled fra fra første øjeblik, ingen pinlig tavshed og fortroligheden var der med det samme. Vi har alle i den mellemliggende tid fået skabt vores identitet, karriere, forhold, børn mv. Vores liv har formet sig meget forskelligt og dog så ens, det er stort set de samme ting vi har sloges/slås med på stort set samme tidspunkt, lidt skræmmende på en måde.

Det var en fed aften, som jeg har skrevet og er skrevet af andre andre steder også, både seriøsitet og pjat, fortid, nutid og fremtid, følelser, tanker, forventninger mv. Det føltes som om vi var 16 igen, bare med lidt mere erfaring i bagagen og knap så sort/hvide holdninger.

Det var det helt rigtige tidspunkt at mødes og aftenen gik alt for hurtigt med mange kander kaffe. Ærgerligt at der skulle et par "dumme" begivenheder til, at vi fandt hinanden, nærmest ved tilfældigheder, men essensen i det, tror jeg er, at vi altid vil være der for hinanden uanset hvor mange år der går, livslange venskaber blev knyttet de fredag aftener i svømmehallen og ikke mindst på gåturene frem og tilbage.

Jeg håber, at vi snart får sidste "medlem" med og mødes snart igen, men der er blevet udvekslet msn, mailadresser og telefonnumre, så kontakten skal holdes, for det her er for dyrebart til at smide væk.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hej søde!
De ord kunne jeg ikke ha' skrevet bedre selv...det var en SUPER aften!!
Flere af dem tak ;)
Knuser fra mig