onsdag den 26. december 2007

Så er det ved at være slut....

.. med julen. vores julepynt er blevet pillet ned i dag. Alt legetøjet er næsten kommet ind på værelserne, men det virker som om det kommer ligeså hurtigt ind i stuen igen.

Vi har absolut intet lavet de sidste par dage udover at slappe af og hygge, det har været så fedt, og børnene har bare leget. Åhh jo, jeg har konstateret at vores vaskemaskine er brændt sammen,ville lige sætte en maskine over øv, øv, øv, nå, men der er ikke andet for end vi må ud og ha' en ny, kan ikke undværes med 2 børn. Men så tror jeg, at jeg lader være med alt det andet, skal lige passe, at det også brænder sammen.

Jeg har printet billeder og fundet papir til mit nste LO, er bare ikke kommet videre, da stuen har lignet noget der var løgn siden juleaften, så der har ikke været plads og det har heller ikke været til at overskue.

Vi så en rigtig god film i går aftes, Premonition, rigtig god, men kan godt mærke at der stadig er ting i film, der påvirker mig i relation til det Jesper og jeg var igennem, men jeg er jo kun et menneske........

Ingen kommentarer: