fredag den 14. december 2007

Jeg har fået job...

.. i Hørsholm og skal starte 1. feb. 2008, puha, så kommer der en indtægt ind og de virkede flinke og rare. Med tiden bliver jeg controller hos firmaet, så det er alletiders med lidt fremtidsmuligheder. Jeg får lidt mere i løn end hvad jeg gør nu, så det er fint med mig.

Så nu har jeg nogle stykker jeg skal skrive og sige "nej tak" til job, skal have snakket med HK igen, skrevet opsigelse og snakket med lægen om at forlænge min sygemelding til 1 febr. Jeg ved , at tager jeg ud til arbejdet igen, så ryger jeg ned med flaget igen og så kan jeg ikke starte på nyt job. Det må blive på mandag det hele.

Puha, jeg er lettet.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Som jeg sagde i telefonen
KÆMPE TILLYKKE!!!!
Det bliver godt for dig.
Hvor er det nogle dejlige indlæg du har lagt de sidste par dage...
Knus fra Jette:)