lørdag den 8. december 2007

Stress, opdatering

Var til lægen i torsdags og havde en god lang snak om positiv og negativ stress, jeg har svært ved at overskue min arbejdssitution lige nu og har stadig mange stresssymptomer, så jeg er sygemeldt resten af året. Så håber jeg, at der i den periode kommer en afklaring på min arbejdssituation. fremover,

Jeg nyder roen og freden ved at være hjemme, have tid til mine tanker og med hensyn til symptomerne er det gået lidt frem og tilbage, synes lige det går lidt fremad og bliver så banket tilbage, der er gode og dårlige dage.

Jeg frygter, hvad der sker i det nye år, men jeg har ikke ligget på den lade side mht at finde et nyt job, håber bare at det ikke har været forgæves. Jeg kommer til samtale på samtlige af mine ansøgninger, så mon ikke det skulle gi' noget på et tidspunkt?

Jeg har ikke lyst til at komme ud af arbejdsmarkedet, har bare brug for en pause, jeg har jo på intet tidspunkt været arbejdsløs eller længerevarende syg siden jeg startede i lære på dst, for rigtig mange år siden, så det er lidt mærkeligt og lidt i mod min natur, men jeg ved at det er nødvendigt for at jeg holder mig oppe som menneske.

Men jeg synes det er svært, det er svært at forklare omgivelserne, hvordan det føles indeni, der er det squ lettere med en brækket arm, jeg går ikke bare og krydrer r.. , men er ved at blive hel igen.

Ingen kommentarer: