torsdag den 20. december 2007

Forkølet

Ja, så Mollie forkølet igen. I går da jeg hentede hende i vuggestue, sagde de at hun lå på grænsen til at de havde ringet hende hjem. Så nu er hun hjemme idag, det er også ok, nu når jeg jo går hjemme. Men jeg synes, at det er at sætte arbejdende forældre i et dilemma, børn i den alder, har 11-taller det meste af vinteren, og jeg tror at arbejdsgiverne ville gå i selvsving, hvis deres medarbejdere gang på gang bliver hjemme pga en snotnæse.

Jeg giver ikke pædagogerne skylden, for jeg ved de er pressede og jeg beundrer dem virkelig, for den hverdag de prøver at gi' børnene, når de konstant bliver skåret i ressourcer, men der er noget grundlæggende galt i samfundets forvaltning af velfærden. Børnene er alt for ofte taberne, på trods af at de er vores fremtid.......

Ingen kommentarer: