fredag den 21. december 2007

Lettet

Jeg har det fedt lige nu, er glad for at alt er faldet på plads på en god måde. Det har været presset det sidste stykke tid, jeg har godt nok brugt meget tid på jobsøgning, samtaler osv. og været lidt frustreret når jeg ikke har fået et job eller har måtte sige nej til et.

Jeg har fulgt mine mavefornemmelser hele vejen igennem, det bedste råd jeg nogensinde har fået, men det har også været en udfordring, at skulle forklare beslutninger med at det føles ikke rigtig uden at kunne sætte ord på og logikken har sagt noget andet, men jeg stoler på min "mave".

Jeg har det lidt dårligt med at have sagt fra til et job, jeg først havde accepteret, men det føltes ikke rigtigt, og nej jeg kan ikke forklare hvorfor....., men det jeg har skrevet under på nu føles rigtig.

Det bliver hårdt til februar, nye kollegaer, nye arbejdsopgaver, nyt økonomisystem og meget andet, men det bliver så FEDT. Bare det ikke, at skulle forhandle arbejdstider, løn eller noget og gå på kompromis, der har slet ikke været noget at være uenige om fra starten. Og min nye chef virker rigitg kompetent både fagligt og menneskeligt.

Jeg har jo i rigtig mange år været Navision tilhænger og kender systemet som min egen bukselomme, men nu skal jeg til at lære SAP at kende, men det går nok også, debet og kredit er der nok ikke ændret på. Vil lige prøve at google det, og se om man kan få en demo.

Den næste måned skal jeg bruge på, at komme rigtig til hægterne igen, slappe af, ikke stresse af mobilen, der konstant ringer vedr. job, ikke spekulere på hvor pengene skal komme fra osv. Lave det jeg har lyst til, for det har været et fuldtidsarebjde at søge job, synes jeg.

I går passede Farmor jo børnene og Jesper og jeg var ude at spise for at fejre det, gode bøffer, og vi nyder hinandens selskab og farmor vil gerne være sammen med børnene noget mere, herligt.

2 kommentarer:

Michael sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Michael sagde ...

Hvor er det bare skønt, Og for at du nu ikke skal kede dig er der lidt til dig her at kigge på:
http://www.com2learn.com/index.php?id=9
SAP er mange ting og -mindst- lige så stort som Navision(og det er vist en underdrivelse), men det giver dig måske alligevel et lille billed af det.