mandag den 3. december 2007

Stress, igen, tænker meget

Jeg er blevet kontaktet 1 gang på telefon og 3 gange på mail fra arbejdet i dag. Der står et kalenderlys på mit skrivebord og venter....., så det når nok ikke at brænde ned i år. JEg kan mærke at "kontakten" stresser mig og jeg føler mig presset, men hovedsagen er at jeg har stress, den negative. Hvis jeg kunne se frem til et fedt job, søde kollegaer mv. så havde den måske ikke endt som noget negativt, tværtimod. Men den vej har jeg ikke så meget, at se frem til......

Ringede også til HK idag, for at høre hvordan jeg står, det blev til ½ times snak, hun var rgtig god og kompetent, så jeg fik styr på hvad jeg skulle have styr på. Det var egentlig lidt fedt.

Bagefter havde jeg en lang snak med min kollega og så i telefonen, så røret har været rødglødende idag. Godt vi ringer gratis fra fastnet til fastnet. Jeg savner, at se hende dejligt, vores morgenmøder (foregår på terrassen om sommeren og i rygelokalet om vinteren), kaffen, croissanterne, humoren, orangestænger (det er ikke helt det samme at spise en pakke alene).

Jeg savner min chef, altså forhenværende, aldrig har jeg haft så menneskelig, forstående og "god at snakke med" chef ( om både det arbejdsmæssige, følelsesmæssige og privatlivet), han har hjertet på det rette sted sammen med mine nuværende snart forhenværede kollegaer. Jeg var aldrig blevet sygemeldt, tror jeg, hvis han skulle have kørt biksen, netop fordi han ville have den menneskelige side med hele vejen, sådan er han bare. Det var lige hyldesten til Boss'en.

Ellers skal jeg til samtale på tirsdag og onsdag, umiddelbart tænder det mig i morgen mest, jeg kan snart ikke huske hvilke stillinger jeg har søgt, men denne her fik jeg svar på 10 min. efter at jeg havde mailet den, så den er stadig frisk i hukommelsen. det er lidt godt, at jeg har sendt alle ansøgninger på mail, så jeg lige kan tjekke, når jeg bliver kontaktet.

Jeg håber snart jeg får noget, det kunne være rigtig rart, hvad enten det bliver nord- eller vestsjælland.

Ingen kommentarer: