lørdag den 22. december 2007

Mit første dobbelt LO

Jeg har lavet mit første dobbelt LO, og det har taget tid. Jeg startede tirsdag formiddag, da jeg aflyste en jobsamtale i Kalundborg, da jeg valgte at satse på en samtale onsdag (det jeg har fået).
Hele onsdagen gik med samtale. Så blev Mollie jo forkølet efterfulgt af skoldkopper, så hun var hjemme torsdag og fredag. Så jeg har bakset med det om aftenen.

Det har drillet, først havde jeg valgt baggrund i den grønne farve stiberne er i, det så helt forkert ud, så den blev skiftet og så er der lige pludselig meget plads på 2 x 30x30 papir, puha, så jeg har brugt meget tid på bare at sidde og kigge og tænke. Så kunne jeg ikke finde, det jeg vidste jeg havde og som matchede, så lede, lede, lede. Så har min kniv, lineal og saks været væk på skift. Kan ikke lige finde ud af om det er bedst at have system i rodet eller rod i systemet.....

Historien bag billedet er, at d. 28. juli 2007 var vi til Faster Addie og Onkel Jespers fødselsdag i Nykøbing S, hvor de altid holder det i Jespers forældres sommerhus. Oscar og Mollie faldt begge i søvn i bilen, men livede op da vi kom derop.

Vi har efterhånden været der en del gange, og vi kan aldrig huske vejen, så køreturen bliver altid lidt længere end den skulle være.

Deroppe spillede vi alle Kongespillet og Oscar nød det, han elsker når de voksne gider være med, og denne weekend så han meget op til Claus, der er single og ingen børn har, og var på hold med Oscar. De store billeder til højre er Oscar og Claus, de små som man ikke rigtig kan se, er blandede billeder fra spillet. Moren var deværre ikke med, hun tog billeder.......



Ingen kommentarer: