onsdag den 19. december 2007

Personlighedstests

Har været i et firmas HR afdeling i dag, puha, min personlighed er snart testet i alle ender og kanter. Gennem den sidste måneds intensive jobsamtaler, tror jeg, at jeg har prøvet samtlige test.

I dag var det en times snak om min svage og stærke sider, reaktionsmønstre, samarbejdsevner, selvstændighed mv., afstemmelse af forventninger til hinanden, kaldte de det. Jeg er helt kulret i hovedet af alle de spørgsmål, men det virker som et sted, jeg rigtig godt kunne tænke mig at arbejde, jeg håber, at jeg får det, hvis jeg har overbevist hende HR damen, for der er ingen tvivl om at regnskabschefen vil ha' mig.

Har ellers modtaget kontrakten fra det andet firma idag, venter lige med enten at udfylde/afslå, indtil jeg har fået svar fra det nye. Men det er første gang jeg har en kontrakt på engelsk, skal have læst igennem i morgen, hvis den bliver aktuel......

Ingen kommentarer: