onsdag den 12. december 2007

Det kører lidt igen....

Jeg var til samtale igen igår, nu må jeg se om jeg får det, skal gerne få svar i denne uge og var til endnu en samtale idag. Jeg er ved at være godt rutineret.....


Jeg er også ved, at blive rigtig god til at finde vej. De fleste ved jo, at jeg kan fare vild, hvor som helst og specielt , hvis jeg er i bil. Jeg har fundet mange mærkelige adresser i Hørsholm, Lyngby, Hillerød, Allerød efterhånden, for ikke at nævne alle de steder Oscar er og lege, og den forleden dag i Gilleleje, tjah, jeg er ved at lære det.... Ja, lige bortset fra, at jeg kørte for langt i Hørsholm idag, kiggede efter en Stooor vej jeg skulle dreje til venstre af, ikke en lille sti.Men så fik jeg også lige set et villakvarter uden at komme for sent.

Lige nu sidder jeg og venter på, at de ringer tilbage, de vil gerne have mig til samtale ude i virksomheden hurtigst muligt.

Ellers fik jeg godt nok produceret julekort, så nu mangler der ikke særlig mange..... fik skrevet dem samtidig.

Jeg fik også købt halvdelen af julegaverne, det var effektivt, alt sammen i samme butik. Så nu er mormor, faster, onkel og 1½ niece på plads. Herligt, helt uden stress.....

Ingen kommentarer: