lørdag den 1. december 2007

1. dec.

Humøret er straks meget bedre, efter en god nats søvn. Det var meningen jeg skulle stå op med børnene her til morgen, vi har skiftes i weekenden siden Oscar var helt bette, så vi begge mærkede det var weekend. Men da Mollie vågnede ved 8-tiden stod Jesper op, dejlig overraskelse, jeg blev dog lige nødt til at stå med op, da børnene skulle åben pakkekalender, og jeg lige ville nyde deres ansigtsudtryk. Jeg gik ind og tog et par timer mere, og stod op til dækket morgenbord og duften er friskbrygget kaffe, livet er vidunderligt.

Jeg tog en rigtig ego hyggeaften i går, Jesper var jo til poker. Tændte samtlige stearinlys, satte mig ved skrivebordet, kiggede billeder igennem, fandt nogle rigtig gode af Oscar, der laver lektier og Jesper, der hjælper. Fand ogås papir, der matchede, så sad jeg og tænkte lidt over kompositionen, og endte inde på denne side http://www.scenicroutepaper.com , det er herfra papiret er, og så sad jeg og kiggede på alle de skønne LO'er, har også fået en ide,som er moden efter en god nattesøvn, så den står på scrap i aften.

I går aftes endte jeg med at se film i stedet, de viste million dollar baby , rigtig skøn film, hvor jeg måtte knibe et par tårer........

Adventskransen er også fundet frem, jeg købte en med perler omkring for nogle år siden, da jeg har indset jeg aldrig får lavet en af gran. Den er så dejlig nem og enkel, bare 4 lys i og så er det advent. Nu må vi se, om julepynten kommer frem i morgen? Gudskelov, skal vi ikke holde jul i år, for jeg fandt mit juletræstæppe oppe i skabet, og det har ikke lavet sig selv i årets løb. JEg lave lidt på det hver december måned og håber jeg bliver færdig ( har været i gang i flere år), når så julen er færdig og jeg ikke er blevet gider jeg ikke se mere på det, og tænker næste år bliver det færdigt, , måske bliver det færdigt inden børnene flytter hjemmefra!!!!!!

Ingen kommentarer: