tirsdag den 18. december 2007

Job

Jeg har gået og været så nervøs for, at jeg ikke skulle få job, jeg skulle ha' lyttet til min kloge mand, nu er det lige før de står i kø.

Jeg havde egentlig besluttet mig for et job, da de andre jeg har været til samtale hos ringede mig op i går. Vi havde en god dialog om hvorfor jeg i første omgang havde valgt dem fra, og nu skal jeg til samtale med deres HR i morgen, og jeg tager det i stedet. Lønnen, frokosten, fryns, uddannelse, jobmuligheder er langt større her, så jeg skal bare have en kontrakt og så lige valgt de andre fra. Det irriterer mig lidt, for ubevidst har jeg dårlig samvittighed overfor dem, men det jo fair nok at have fået et bedre tilbud.

Som jeg har skrevet meget om tidligere, så handler det jo også om mavefornemmelser, jeg har mærket efter at det første nok ikke lige er mig, kan ikke forklare hvorfor, men har efterhånden lært, at det behøver jeg ikke en forklaring på, sådan er det bare.

Nu kalder karrieren, hvor jeg glæder mig.

Ingen kommentarer: