søndag den 2. december 2007

Pokeraften

Jesper holdt pokeraften igår, og jeg er træt. 2 gutter kom og spiste med og så sad de 3 og spillede det halve af natten medens jeg sad og scrappede og til sidst gik i seng, men meget søvn blev det ikke til.

De spillede og det kan de godt li', hatten af for det. Men for pokker, hvor kan de diskutere. Det er dig der skal deale, du kiggede på dine kort, du har et for meget, du byttede et for meget, det var mine chips os. Det var højlydt og lød voldsomt, men de er åbenbart lige gode vennne alligevel......

Det var nu meget "skægt" at sidder herovre ved skrivebordet og være med på en lytter, selvom jeg lukkede ørene det meste af tiden. Så fik jeg et godt indblik i mandehørm, de snakker meget sex, kan jeg afsløre,

Det var netop pga af deres højlydte diskussionner, jeg ikke lige fik så meget søvn, så jeg stod op igen og tog en smøg eller 2. Den ene af gutterne var blevet så fuld, at han drattede om på sofaen og bare sov, Jesper og den anden tog en tur i byen ved ca. halv-firetiden.

Så var det på tide jeg fik noget søvn, ja, ligeindtil ham sovefrans vækkede mig kl. 5.30 og skulle ha' hælp til at finde hans telefon, skjorte og smøger. Det lå alt sammen lige ved siden af ham i sofaen, nå, hjem med ham og ind i seng igen. Så kunne jeg høre, at Jesper og ham snakkede, så de mødte hinanden nedenfor opgangen, så kom Jesper ind ad døren op og ryge en smøg med ham og så i seng. Puha jeg er træt , Mollie og Oscar vågnede 8.30, så det blev til 2 * 2 timer, så børnene SKAL sove til middag idag!!!!

Det var hyggeligt nok, at have dem på besøg, søde og rare gutter, men jeg er træt. De var tilfredse med serviceniveauet, de blev også lidt forkælede, fik serveret øl, shots, drinks, rullet smøger, nachos med ost og salsa, chips og samarin (er man ikke lidt ynkelig når man har brug for 2 glas for at drikke, hvorfor så ikke bare stoppe?) De sagde meget, det havde deres kone aldrig gjort, og de ville blive sure over smataleemnerne, de måtte ikke osv., Jeg er nok tolerant, men er det ikke det, som det handler om, jeg forventer jo også at kunne holde tøseaftner, sludre om det jeg har lyst til og tage til scraparrangemneter mm. Jeg synes man når længst med tolerancen.....

Efter Jespers og mine "problemer" har været offentliggjort, de kunne snart ligeså godt ha' stået i dagbladet, er vi også kommet bag facaden på mange i vores vennekreds, vi er ikke de eneste.... Men det var egentlig givende og høre om "problemerne" fra mandesiden igår, da gutterne sad og snakkede. Jeg havde lyst til at slå dem oveni hovedet, de skal fandme være glade for det de har, der er en grund til at man valgte hinanden, blev gift, fik børn, find tilbage til den gnist der var, lad støvet ligge, prioriter hinanden i stedet for statussymboler, hvad er de værd??? JEg må indrømme, at nogen af de ting jeg hørte i går, bryder jeg mig ikke om at vide, men lidt svært at slette fra hjernen, jeg har et dilemma med den viden. ØV

Nå, må hellere lave en kande kaffe, hvis jeg skal ha' en chance.....

2 kommentarer:

Michael sagde ...

Det må jo praktisk talt være meget interessant sådan at være en flue på væggen, til en herre aften.

Annette sagde ...

meget, meget interessant, min horisont er blevet udvidet, bare ved at sidde ubemærket henne ved skrivebordet.....