lørdag den 22. december 2007

Juleferie.....

Så har Oscar og Mollie juleferie. Jesper har 5 dage fri, herligt. Han skal på arbejde torsdag og fredag , da han jo ikke har opsparet ferie som selvstændig, men det er ok, vi får alligevel mange fridage sammen.

Jeg sad og tænkte på i morges, at jeg er så taknemmelig for hvordan det har udviklet sig herhjemme, at jeg vi har børnene, at jeg er sammen med manden jeg elsker, at vi er lykkelige, at jeg har fået nyt job, ja, alle ting spiller, livet er herligt.

Alle ting er faldet på plads for os, vi har fastholdt gode vaner, dårlige vaner er der gjort op med, nye gode vaner er er kommet til, vi har formået at vende det negative til positivt ved at stå sammen og kæmpe sammen. vi nyder hinanden og tager hensyn og respekterer, i stedet for at pleje egne interesser.

Jobmæssigt, har tingene også udviklet sig til det bedre, selvom jeg var begyndt at tvivle, jeg glæder mig til at starte, men havde stadig håbet, at tingene var gået anderledes hos Taxa, men det gjorde det ikke, og så har jeg taget den derfra, og det jeg har sagt ja til har jeg en god mavefornemmelse med. Jeg glæder mig til at starte.

Min mavefornemmelse er efter i sommer gået hen og blevet min ledetråd i mange af livets spørgsmål, men mærkeligt at sige fra og til uden at kunne begrunde det med andet end maven, når logikken umiddelbart sige noget andet...., men det er et godt redskab hvis man tør..... og det kræver lidt tid at mærke efter.

Michael, tak for dine ord i går på MSN'en, jeg blev så stolt og rørt, dit digt også, det gik lige ind og jeg fik tårer i øjnene.

Ingen kommentarer: