tirsdag den 1. januar 2008

Den første dag i 2008

I går og i nat har vi haft verdensklassebørn, Mollie var vågen til ca. 1.30 i nat og Oscar til ca. 4.30 uden noget ballade overhovedet, herligt.

Nytårsaften gik for os over alt forventning, Jesper og jeg har haft en rigtig hyggelig aften med nogle rigtig gode venner og deres børn. Vi voksne har hygget os, fået god mad, lidt at drikke og sludret. Børnene har leget, tegnet og hygget, alle 4 var eksemplariske, ingen ballade overhovedet. SUPER.

Vi hoppede ind i det nye år allesammen, en ting ungerne hvert år ser frem til, bagefter var de store børn med mændene og Helle nede og fyre raketter af.

En rigtig stille og rolig aften uden stress, herligt, og pudsigt som tingene ændrer sig med årene, da jeg var ung, handlede det om fester, bytur mv., men nu er Nytåret for mig blevet til en hyggeaften med god mad og samvær familien og med gode veninder ogvenner.

Min mand forsøgte den som bartender, og var enormt glad for blenderen, lavede spændende drinks til sin kone, bl.a. med kaffe og fløde, det kan godt være han skal øve sig lidt mere, ikke fordi jeg havde noget klagepunkt, men Helle var ikke så glad for sine.

Jesper og jeg kom i seng ved 5-tiden, og Mollie vågnede som den første 11.30, skønt at kunne sove længe, når man er kommet så sent i seng, børnene har været lidt brugte i dag, så vi skal vist alle tidligt i seng.

Dagen i dag, er startet med at støvsuge konfetti op, vores støvsuger bliver ikke sulten foreløbig, og jeg kan garanteret finde dem det næste halve år......., men hvad pokker, børnene hyggede sig, det er det vigtigste og så længe der ikke blev ødelagt noget, så er konfetti ganslke harmløst, selvom det tager lang tid at støvsuge op....... ellers er den bare stået på afslapning.

1 kommentar:

Michael sagde ...

Hvor er det er skønt ord: "verdensklassebørn" .... Jeg elsker det...