onsdag den 16. januar 2008

Min psyke...

... driller mig. Bedst som jeg et par dag i træk for udrettet en masse og er sprængfuld med energi vender det og så kan jeg sove en hel dag og være i rigtig dårligt humør, det irriterer mig, for jeg synes dagen er spildt. Men det er måske et af mine symptomer, at jeg er nødt til at geare ned indimellem eller bare fine mit niveau.

Efter at jeg er blevet sygemeldt resten af måneden, synes jeg faktisk, at jeg har haft det ok, men jeg tænker ekstremt meget uden egentlig at tænke på noget specielt, har lidt svært ved at "holde fast", men jeg tror min hjerne bearbejder alt det der skete sidst på sommeren og i efteråret samt min uheldige arbejdssituation. I starten af året havde jeg nogle modbydelige drømme, som heldigvis stoppede igen, men jeg har undret mig meget over, hvorfor det nu skulle til.

Jeg nogle gange kunne godt ønske mig en delete-knap til hjernen.

Jeg håber, at koncentrationen og at "holde fast" på tankerne kommer igen med tiden, måske har jeg været længere ude stressmæssigt end jeg lige selv erkender.....

... og så bliver jeg bare ramt af forkølelse og hoste med korte mellemrum, irriterende.

Ingen kommentarer: