fredag den 4. januar 2008

Oscars 1. skoledag

Startede med et LO i går og er blevet færdig i dag. Det blev ikke lige til det nye papir fra Chatterbox, men noget fra en gammel månedspakke fra shoppen. Jeg troede jeg var færdig i går, men jeg havde kvajet mig en hel del, havde valgt en mønstre baggrund og glemte at skære den nederste kant af papiret inden jeg satte det hele på, skulle gnubbe rub ons på og holdt hånden forkert, så der kom ekstra med over, da Jesper så det mente han baggrunden var helt forkert, øv øv øv.

Så her i dag pillede jeg det hele af, klister klistrer har jeg fundet ud af, fik ny baggrund og var påpasselig med rub ons'ne og er selv blevet langt mere tilfreds med LO'et. Men har en masse spildt papir.


1 kommentar:

Jette... sagde ...

I denne iskolde tid, er det da skønt at se på dine smukke billeder...Du er SUPER sej til det!!
Knus fra
Jette :)