mandag den 14. januar 2008

Hvor bliver man afhængig...

Jeg har vænnet mig til mine morgenritualer, kaffen og nettet. I fredags skete det forfærdelige så, at forbindelsen røg omkring frokosttid. Jeg brugte rigtig lang tid i telefonen med Cybercity, det meste var ventetid på at komme igennem. Fik skilt skrivebordet, så jeg kunne komme til alle ledningerne (jeg hader ledninger), konklusionen vores router (hedder det sådan) var død.

Det var en lang fredag aften, da Jesper ikke var hjemme, intet net, og jeg skulle ha' lave "udfordringen", der giver bonuspoint hvis man har liftet sit LO. Så jeg satte mig godt til rette i sofaen med et par scrapblade, men der var ikke rigtig noget i.

Jeg fik lavet et Lo af min dejlige svigermor med glimmer og glitter, først ville jeg ha' lavet af min mand for ham beundrer jeg og han har irriterende nok altid ret i det han siger, men Jesper og glimmer passer ikke så godt sammen, så det blev svigermor. Jeg uploadet det, når konkurrencen er slut. Næste problem var, at jeg skulle maile bidraget, så jeg fik brændt det over på en cd og kørte ud til Helle i går aftes for at låne hendes net. Så kunne jeg ikke logge på webmailen med den kode jeg havde fået et par timer tidligere af Cybercity. Nå, sende fra Helles, hvor der kom en fejlmeddelelse tilbage, hvad gør en klog så .....?

I dag har jeg så modtaget en ny boks, fik den tilsluttet, stadig intet net....., fat i Cybercity igen og nu virker det, herligt. Og mit bidrag er mail'et.......

Hvorfor fanden bliver man så afhængig.......?

Nu har jeg kun et skrivebord jeg ikke kan får ordentlig på plads og som skal samles igen, men det får Jesper lov til når han kommer hjem.

Ingen kommentarer: