onsdag den 9. januar 2008

Hjemme resten af måneden..

Jeg var til lægen igår, og er blevet sygemeldt resten er måneden. Det er simpelthen så godt, jeg har gået og frygtet, at jeg skulle derud igen og sovet rigtig dårligt de sidste par nætter. Jeg ved også med mig selv, at kommer jeg derud igen, så går det galt.

Det gav moget energi, så jeg fik smidt 3 syldte sorte sække ud fra kælderrummet i går, idag er jeg gået i gang på Oscars værelse, det er lidt af en opgave. Vores søn er samler med stort S, det er flotte sten, pinde, træstykker og alt muligt, men der er gået lidt Feng shui den på hans værelse også.

Jesper fik ryddet op i vores køkkenskabe i julen, han kalder det bare ikke Feng shui, men Jesper, men princippet er det samme.

I morgen fortsætter jeg med Oscars værelse, kælderen og altanen, storskralden er nemlig ikke åben idag, men jeg har også haft besøg af en blikkenslager. Da jeg skulle støvsuge stuen, opdagede jeg at vores gulvtæppe var vådtog misfarvet henne ved radiatoren, så fat i varmemesteren.

Jeg kan bare ikke forstå, at vi stadig har så mange ting, for jeg har godt nok smidt ud med kærlig hånd.

Svigerinden var også lige en tur forbi i dag, de rejser til Thailand i næste uge (og jeg er ikke misundelig!!!!), så hun lånte lige Mollies sommerkjoler til niecen, der er 1 år i mellem dem og de passer samme størrelse...... Hun havde også en hel mappe med bilag med, så nu skal jeg igang med c5'eren en af dagene, så bliver hjernen da aktiveret lidt......

Ingen kommentarer: