torsdag den 24. januar 2008

Livet er fuld af udfordringer....

Ja, jeg er i tænkeboks vedr. den næste scrapopgave og den er svær synes jeg:

1) Brug 1 billede - og der må ikke være nogen mennesker på det.
2) Brug 1 udskåret figur ( ikke overskrift el. lign. tekst )
3) Brug maling

Jeg har aldrig været skide god til papirklip (Jette og Helle hjæææææælp) og når man først har fået børn har man faktisk ingen billeder uden i hvertfald en af dem.

I dag er jeg blevet inviteret med i en gruppe "scrapentusiaster" på facebook, så det har jeg siddet og nørdet med.

Der er også blevet lavet en "gruppe" til os svømmere på google, som også skulle afprøves.

Jeg tænker meget på bryllupsinivtationer.

Jeg har leget lidt med SAP på nettet (tak for linket, Michael)

Så man behøver ikke et arbejde for at blive udfordret..... har jeg konkluderet.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Ja, man behøver sandelig ikke arbejde for at blive udfordret! :) Det er da også en masse projekter du har gang i - det lyder skønt.
God weekend til jer alle.
:)