søndag den 20. januar 2008

Bryllupsinvitationer....

... ikke til vores bryllup, selvom Jesper friede igen den anden weekend, hvor var jeg rørt, min mand forstår altså for det meste at sige de rigtige ord på det rigtige tidspunkt.

Addie ringede over middag og spurgte om de måtte komme forbi, hun havde noget hun ville spørge om, men det skulle ikke være i telefonen. Sådan noget skal man ikke sige til mig, når der er mere end 5 min. til at de er her og jeg ikke har fået nogle hints.

De har alligevel besluttet at holde deres bryllup i år, fedt, jeg glæder mig allerede til festen. Hun har så spurgt om jeg vil hjælpe med invitationerne, og selvfølgelig vil jeg det (havde i mit stille sind håbet hun ville spørge), så jeg er gået i tænkeboks og laver et par forskellige forslag, som vi kan gå ud fra, det skal jo blive deres stil....., men hvor er jeg stolt, så nu skal jeg igen med at surfe rundt og samle inspiration og måske ender det med at jeg kommer til at shoppe lidt også....

2 kommentarer:

Jette... sagde ...

Du kan med rette være stolt søde, for det du laver bliver altid flot!
God arbejdslyst ;)
Knus fra Jette

Anonym sagde ...

Hvor dejligt, det er SUPER fedt at lave bryllupsinvitationer! De skal nok blive rigtig rigtig flotte. Husk at sætte billede på din blog når de er udsendt :)