fredag den 25. januar 2008

Udfordringer, fortsat

Har nu langt om længe fundet et billede og har siddet og bakset hele aftenen for at redigere i det, så det blev som jeg ville ha' det, så jeg må finde papir i morgen og ikke mindst maling og skære en figur. Printere og redigeringsprogrammer lever deres eget liv.

Ja, ja, udfordringerne vælter ind, idag har jeg lavet slikposer til det halve Espergærde og omegn, nu er der så bare lige en skattejagt tilbage, alt er handlet, næsten, jeg glemte selvfølgelig balloner. hmm, det er i dem skattekortet skal gemmes...... nå, der er en dag igen i morgen.

Jeg er nået en del længere med tankerne om invitationer, vidunderlige Rikke, sender mig en pakke med lidt af hvert i de farver jeg ønsker for x antal kr, som jeg selvfølgelig lige skal betale, men skal lige høre Addie om farverne jeg havde tænkt mig er ok.

Både vores internet og telefon virker igen, så nu er jeg ovre udfordringen med at ligge under skrivebordet i mørke, medens jeg finder rundt i ledningejunglen og har en utålmodig hotline mand i telefonen. Jespers konklusion var, at jeg nok havde slidt begge dele op medens jeg har gået hjemme, det kan godt være han har ret......

Hver dag er det en udfordring at finde Oscar på fritten, efter de har taget skolen i brug, er der bare mange steder at kigge....., men der er håb forude, pavillonerne tages snart i brug.

Og sådan er der så meget, her i min lille æggeskal, som hjemmegående husmor.

Vidste I forøvrigt at vores nye vaskemaskine har et enkelt program, hvor tøjet ikke smitter af og så en masse andre, hvor det åbenbart godt kan smitte af...., ja, jeg er blevet klogere, så er spørgsmålet bare om man skal bruge colour- eller hvidvaskepulver når man putter sort, rødt og hvidt sammen? Jeg har ikke turde prøve endnu.

Samtidig er jeg glad for at jeg ikke bor i USA, nærmere betegnet der hvor 24 timer foregår, for deres timer er på ca 45 min, dvs. dagen er 6 timer kortere.....

Ja, man begynder at fundere over mange mærkelige ting, når man har tid og nej, jeg er ikke ved at blive skør, men trænger nok bare til at arbejde igen og der er kun 1 uge til....

Ingen kommentarer: