søndag den 6. januar 2008

Er der nogen, der har set min hjerne?

Jeg har manglet den et stykke tid og kan ikke huske hvor jeg har lagt den, men jeg håber ikke at jeg har smidt den ud..... i alt det er Feng Shui - pjat.

Jeg gør simpelthen nogle mærkelige ting for tiden, ved ikke lige hvad der går galt.

Skulle købe papir til Oscars invitationer, kommer hjem med rødt (snemandens vanter og halstørklæde), brunt (armene og båndet på hatten), sort (hatten), orange (guleroden) og blå som baggrund, men hallooo, jeg manglede det hvide papir og sidst jeg tjekkede var en snemand hvid!!!!, men intet hvidt papir med hjem (og jeg har jo næsten ikke noget).

Skulle på tanken og købe chips, cola og mælk, 3 ting, kommer hjem uden mælk, så afsted igen.

I torsdags ringede Jesper hjem med en indkøbsliste og bad mig tage en svinemørbrad ud af fryseren, jeg handlede alt ind, glemte bare lige at tage kødet ud af fryseren.

... og jeg kunne blive ved, så hvis nogen ser min hjerne, så aflever den lige tilbage tak, jeg skal bruge den viden og hukommelse, der er i den, migrænen må du gerne beholde........

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

nå men helt apropos papir (pudsigt sammentræf) så er der scap-papir i Rødovre centrum hos Panduro. De der kvadratitiske ark, der normalt koster en hel eller halv formue - nu: 1 kr pr ark. og der var MASSER i går - det er ganske vist lidt langt fra dig - men en hyggelig shopping mulighed måske? :)

Det var alt fra abstrakte papirer, til baby, mønstre og peter plys/tigerdyr og så videre...

Mange hilsner, Stine

Annette sagde ...

Alletiders, tror jeg vil prøve den i Hillerød eller webshoppen, TAK