mandag den 7. januar 2008

Invitationer

Så blev jeg færdig i går aftes, 12 snemænd, jeg opgave pynten på hatten, det var altså for småt. Men det er typsik mig, at invitationer skal være hjemmelavet, alle andre fra klassen Oscar har været til fødselsdag hos, har invitationen bare være et a4-papir.

Jeg nægter også, at købe fødselsdagskort, julekort mv., men sådan er jeg.... Oscars fødselsdag kommer altid bare lidt bag på mig, der er jo god tid, først skal det være jul, så nytår og så er det altså op over...... Denne gang er jeg ikke blevet uvenner med printeren, for jeg har holdt dem i standardformat.

Da jeg skulle lave vores bryllupsinvitationer og bordkort, havde vi en gammel printer og den var ved at ryge ud af vinduet adskillige gange, fordi den altid skulle drille. Jeg sad natten før brylluppet og lavede de sidste bordkort, og var hidsig, var ved at løbe tør for papir, men det lykkedes i sidste øjeblik, men alligevel har jeg ikke lært at sænke ambitionsniveauet eller starte i bedre tid......., arbejder bedst under pres :-)

Ingen kommentarer: