søndag den 20. januar 2008

Fodbold

Vækkeuret ringede 6.30 i morges og hverken Jesper eller jeg var klar til at stå op, så det blev som sædvanligt til et par snoozer. Vi mødtes med mange andre podeforældre (der havde været ligeså tidligt oppe) 7.45 ved Espergærde Gymnasium og så gik turen mod Frederiksværk. Det krævede lige en tankning på tanken først af både benzin, kaffe, cola og morgenbrød.

Det var en hyggelig og spændende formiddag i Enghavehallen, jeg tror jeg har dækket det meste af alle Espergærdes kampe med kameraet, som jeg lige skal have uploadet til de andre forældre.

Espergærde stillede op med 2 hold, 10 drenge i det hele og de klarede det fandme flot, de har virkelig lært meget om en bold og spillet siden de startede. Mig, der ikke har en klap forstand på fodbold og er ligeglad med alle de ligegyldige kampe, der er i tv, tog mig selv i at stå og heppe på sidelinien, være møgærgerlig når modstanderen scorede og spændt når Espergærde var ved at score, se det var nogle af de interessante kampe.

Oscar stod på mål de 2 første kampe og klarede det flot, den næste spillede han angriber og den sidste forsvar, og har en flot pokal med hjem. De 2 første kampe var Jesper "målmandstræner" og var nede bag målet for at guide Oscar, fedt at se.

Formiddagen krævede et par kopper kaffe i det tilstødende cafeteria, men der var god ventetid mellem kampene, så det passede helt fint. Moderen skal passe sine sengetider, når der er kamp dagen efter.

Ingen kommentarer: