mandag den 21. januar 2008

En skøn dag...

Jesper har holdt en fridag i dag, vi startede med te/kaffe i morges og sad længe over morgenbordet. Vi kørte så en tur til Helsingør, hvor vi har været udet at storshoppe eller Jesper har.... Han fik både sko, bukser, trøje og bælte (det meste for et gavekort han fik i julegave). Jeg var knap så heldig, skulle ha' et par sko eller støvler, men der var ikke lige noget, bortset fra et par støvler, de ikke havde i min størrelse.

Jesper har været med i samtlige skobutikker i Helsingør og udvist meget stor tålmodighed, men det er ikke let med støvler til mig, alle støvler er for vige i skaftet til mig og det er ret frustrerende, at man kan få med ekstra vidde, men ikke ekstra smalle. Til sidst fandt Jesper et par i Kvickly, som han mente var rigtig smalle, men nej, de gabte alt for meget. Jeg har taget et par kilo på henover julen, men de kunne godt ha' fordelt sig på læggen og barmen istedet for at sidde på bagdelen....

Den ene skobutik vi var inde i, gik vi ind i fordi de havde et par støvler udenfor til 300 kr, der var rigtig fede, men størrelsen var stor, så jeg skulle ha' et nummer mindre, soms selvfølgelig var udsolgt, Jesper kiggede sig lidt omkring, så et par andre fede og spurgte om prisen: 2599 kr. Når man kender Jesper var jeg forundret over han ikke kommenterede det, men det var ikke lige dem jeg skulle ha'.....

Vi var også ude og spise frokost og kigge på gave til Oscar, puh, han bliver snart 7 år og alt for stor,,,,,, vi har nået at tage en morfar, ordne en del herhjemme (tørretumbleren er flyttet ud på altanen), Oscar har haft en kammerat med hjemme osv. En rigtig fed dag, som vi virkelig har fået noget ud af, jeg har nydt min mands selskab i dag, shoppe og putte og tage en morfar sammen, det foregår jo ellers altid på skift af hensyn til børnene.

På parkeringspladsen ude ved Prøvestenscentret var en dame ved at dreje ind i os, hun overholdte ikke lige sin vigepligt og vi blev skide forskrækkede, da Jesper sagde det til hende bagefter, var hendes kommentar "Jeg troede du var en gentleman", folk er mærkelige....

FED DAG

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Endelig kom jeg forbi! :) Det lyder som en dejlig tur, jeg tror snart jeg vil holde en fridag med min mand (når vi har penge).
Tænker på dig!!