søndag den 20. januar 2008

Tøseaften

Vi var ude, at spise 4 tøser i går, det gør vi en gang i mellem, dvs. lidt for sjældent. Jeg nyder disse aftener, sidde og nyde sin mad uden børn, der kalder. Samtidig får vi ordnet verdenssituationen set fra en kvindes synspunkt.

I går var vi på Vivaldi, rigtig lækkert spisested, problemet med de spisesteder er bare, at de lukker før vi har helt styr på verdenssituation...... , men vi er jo ikke helt unge længere, så vi tager hjem, i stedet for at gå i byen.

Jeg kunne ellers godt snart bruge en bytur, men gå-hjem-tidspunktet var nok passende for mig, da vækkeuret ringede 6.30 i morges, og så på en søndag......

Jeg glæder mig allerede til næste gang vi skal ud og sludre med god mad....

1 kommentar:

Jette... sagde ...

Ja, tak for en hyggelig aften...der må ikke gå så lang tid næste gang vel...
Jeg tør dårlig skrive, at jeg fik lov at sove længe...10.30
Knus :)