fredag den 18. januar 2008

Den travleste uge....

Jeg har godt nok været til meget og set mange den sidst uge. Det har nok været den travleste siden jeg begyndte at gå hjemme, lige bortset fra da jeg var til alle jobsamtalerne.

Søndag: Mødregruppe, udsalg og ude hos Helle
Mandag: Tandlæge
Tirsdag: Frisør, shoppe/frokosttur med Jette, middag hos svigermor
Onsdag; Set Helle
Torsdag: Tupperparty hos Jettes Mor

Det har været skønt, at der er sket lidt mere, her i min lidt ensformige hverdag. Shoppingturen, ja Jette fik købt nyt tøj, og mig, ja, jeg fik købt til Oscar, han var den der trængte mest. Jeg ved ikke had der er med ham, han gror, så det er lyv, alle bukser stumper på ham.

Udover det har jeg jo brugt timer i telefonen med Cybercity, vores net virker, man telefonen, det har sine udsigter....., jeg har tjekket samtlige ledninger, der har været teknikere ude og lige meget har det hjulpet. D. 24. skal de skifte noget på en central et eller andet sted og så håber jeg, det er lidt smådyrt med mobilerne, i sær når vi har en datter, der i en alder af 2½ lider af telefonitis. Hver gang en af os har en telefon i hånden eller hun får øje på en "Mollie halllo" og det er ligegyldigt om det er Farmor, mormor eller cybermanden......., hun skal nok blive god. Hun har allerede lært at holde telefonen med skulderen og går rundt i hele hytten og snakker.

Ingen kommentarer: