onsdag den 16. januar 2008

Frisør - terapeut

I går var jeg endelig til frisøren, har trængt til det i rigtig lang tid, men tiden er bare gået og ja, jeg gør det næste uge, og sådan har det fortsat. I sidste uge tog jeg mig så sammen og bestilte tid.

Jeg har fået klippet rigtig meget af mit alt for lange hår, så nu er jeg stort set korthåret, men hvor jeg ærgrede mig over jeg ikke har gjort det noget før. Jeg er et helt nyt menneske.

Frisøren var en rigtig sød pige, min søsters veninde, så hun kendte selvfølgelig lidt til Jespers og min historie, og spurgte ind til hvordan det gik. Det endte ud i en lang snak om kønsroller, forventninger, forhold, følelser, sige fra og prioriterer sig selv ( gøre noget godt for sig selv) osv., så jeg vil faktisk konkludere at en klipning hos frisøren er lige så god som tid hos en terapeut, billieger og så ser du brandgodt ud bagefter......, så bestil en tid hurtigst muligt.

Ingen kommentarer: