torsdag den 17. januar 2008

Hvor er folk nogle klaphatte

Ja, jeg er rigtig hidsig fra morgenstunden. Nogle har stjålet hjulene til vores klapvogn i nat, og det er fandme irriterende når vi bruger den dagligt.

Jeg håber virkelig, at der er nogen der har dårlig samvittighed, når deres børn spørger hvor de har fået hjulene til sæbekassebilen fra..... og hvis det er nogen, hvor deres hjul er gået i stykker ved de hvor irriterende det er.

Jeg bliver bare så harm over folks moral, når folk har en klapvogn er det nok fordi de bruger den og har et behov for den. Ja, vi fik stjålet en hel klapvogn, da Oscar var lille, lige da vores ferie var startet og vi stod og skulle på tur, den blev så ikke til noget, da vi rendte rundt i hele området og ledte.

Det jeg vil sige er bare, hold fingrene fra ting der ikke er jeres!!!!!!!

Jeg kan oplyse, at nye hjul koster 200 kr stykket, dvs. 800 kr og vi har givet 2500 kr for klapvognen (dem har vi jo så købt 2 af), så går det hen og bliver dyrt at ha' børn.

Ingen kommentarer: